maandag 28 juli 2014

SEPHORA TATTOO ME! SKULL


Tattoo me! is eigenlijk een tijdelijke tattoo stempel, deze is in de vorm van een doodshoofd maar ze zijn ook te verkrijgen in de vorm van een ster en een anker, maar deze laatste is helaas al uitverkocht.


Ik en mijn liefde voor skulls, dat moest ik toch uitproberen :-)




  Wanneer we het topje van de stift verwijderen, kan je de inkt stempel duidelijk zien:

 
Gebruiksaanwijzing: Easy to use
* De huid reinigen met zeep (huid vetvrij maken)
* Eventueel transparant poeder aanbrengen (langere houdbaarheid)
* Schud eerst met de stift
* Houdt de stempel recht bij het aanbrengen op de huid
* Oefen een lichte druk uit
* Oppassen dat je de rand van de stempel ook niet op je huid stempelt
(had ik natuurlijk eerste keer voor ;-)
* Goed laten drogen

Resultaat
Dit is het resultaat na het opbrengen van de tattoo...dat ziet er goed uit :-)





Maar helaas na 2 uren is de inkt al wat vervaagd, dus not waterproof, a shame :-(




Ingrediënten
Water, Polyurethane-35, Aloe Barbadensis Leaf Extract, CI 16035 (Red 40), Polyglyceryl-2 Caprate, CI 61570 (Green 5), Methylpropanediol, Glycerin, CI 19140 (Yellow 5), Butylene Glycol, Tri-C12-13 Alkyl Citrate, Caprylyl Glycol, Panthenol, CI 42090 (Blue 1), Stearic ACid, Palmitic ACid, Tocopherol, Phenylpropanol, Tetrasodium Glutamate Diacetate, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Citric ACid, Sodium Hydroxide.

Besluit
Je kan best deze tattoo stempels in de winter gebruiken wanneer je niet te fel zweet en best op plekken waar er geen wrijving met de huid plaatsvindt en zeker water vermijden, zo blijven de tattoos langer mooi en kan je ze een avond dragen zonder dat ze vervagen.
Het is een handig stiftje dat je overal mee naartoe kan nemen, dus je kan altijd de tattoo verwijderen en terug opnieuw zetten als je naar een feestje gaat ofzo ;-)
De tattoo kan je verwijderen met een wattenschijfje en water, zeep of een make-up remover, als je geen enkel spoor meer wil terug te vinden van de inkt.
Mijn voorkeurplaatsen: bovenkant vingers, binnenkant pols, enkel, achteraan de nek of achter het oor.
Het idee op zich is leuk maar de inkt zouden ze toch meer semi-permanent moeten maken, dus
Sephora volgende keer de inkt long lasting maken en dan is het perfect,
we kijken er al naar uit :-)
Tête de mort (skull / doodshoofd) nu voor € 2,00 ipv € 7,95 te koop, check zeker ook de andere sales producten bij Sephora.
 Hier is nog een leuk filmpje van Sephora zelf.

 
Iemand ook al de Tattoo me! stift gebruikt?

Liefs Evy
XOXO






 


 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten