woensdag 6 augustus 2014

BOURJOIS: GRAPHIC NAIL TATTOOS

 
De Graphic Nail Tattoos van Bourjois zijn tattoos die je kunt aanbrengen op je nagels of op je vinger, net onder de nagelriem of beide. De tattoos zijn zwart-wit van kleur en hebben prachtige grafische prints. Er zijn 3 sheets waarbij je op elke sheet de grafische prints in verschillende afmetingen: small, medium & large kan terugvinden.
 
Op de cover van het kartonnen zakje kan je al inpiratie opdoen:
 
 
Small
 
 Medium
 
Large
 
Op de achterkant van het zakje kan je de ingrediënten en de gebruiksaanwijzing terugvinden:
 
 
Ingrediënten
 
 
 Gebruiksaanwijzing


De uitgebreide gebruiksaanwijzing is gelijkaardig met de review:
Bourjois Arty Tropics & Poreclain Nail Tattoos

Deze 3 prints heb ik gekozen van small naar large:
 
 
De eerste print heb ik aangebracht op mijn pink (small).
De middelste print heb ik op mijn middelvinger aangebracht (medium).
En tenslotte heb ik de meer afgeronde print aangebracht op mijn duim (large). 
 
 
Voilà het resultaat!!!
 
Mijn nagels:
* Bluesky Shellac, Orange Zest, een fluor oranje kleur
(heel goede low-budget shellac, hier te koop voor € 9)
* met Gelish, Candy Sprinkles
 
 
Pink
 
Middelvinger
 
Duim
 
Het resultaat mag er best wezen, de houdbaarheid daarentegen is niet zo goed, voor ik het goed besefte was er al een stukje verdwenen van mijn tattoo...natuurlijk met je vingers beweeg je dan ook constant, dus de tattoos lang mooi houden is niet evident. Echter raad ik toch aan om je (vetvrije) huid na het aanbrengen van de tattoo af te poederen met transparant poeder!
 
Te koop hier voor € 5,70
 
 
Heeft er iemand deze Graphic Nail Art al uitgeprobeerd?
 
Liefs Evy
XOXO
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten